Sunday, June 9, 2013

malam sebelum isnin

wahhhh!!!!

lamanya aku tidak tulis blog ne...... mcm berbulan-bulan sudah ne ahahha,

welll , lama tidak update pun sebab busy dengan kerja harian,masuk kolej,belajar, tiada masa mahu tulis di blog ni.... >_<

hari ini baru boleh relax laaa..... aha sebab bermula kelmarin start cuti sampai hujung bulan 6 ini ahah....
AWESOME!!!!

orang cuti,kami pigi kolej,orang pigi bljar, kami cuti, baru lah ngam timing kan =_=

sem ini aku sem tiga, sem depan aku sem 4 dah, syukur lah pointer aku pun okey sem 3 ini, dan tidak mengulang apa2 paper ahaha.....

apa mahu buat cuti ne, masih awal untuk persediaan sem depan , relax lah dulu santai2 dulu tenangkan dulu pikiran sebelum pikir pasal sem depan enjoy dulu ahhah

welll itu sahaja lah untuk hari ini kalau senng saya update lagi blog ne....

choW~~~

No comments:

Post a Comment