Friday, June 29, 2012

fikiran aku tercelaru

hari ini aku bangun jam 5.30am......(ingat masih awal jadi tido sekejap, sekali terbangun jam 9.00am dha :p )

tidak apa juga sebab hari ini ada taklimat jak di kolej x juga ambil kehadiran jadi cuti hari ini
besok baru ada hal di kolej :)

masih terpikir hal semalam kenapa dia mengencang marah aku semalam di mesej takut aku block dia???

mengapa ya???? erm....... tidak tahulah......

hari ini balik umah sekejap dulu....... mahu beli henfon baru juga ne kesian juga meminjam henfon kwan ne.....dorang pun mau guna henfon nanti koling2 sms sama cwek dorang :)

tidak tahu apa mahu buat hari ini....... any suggestion ehe.....
besok mula dha busy mau start kelas dha.......jumpa muka baru di kolej......
perasaan cinta , syang??? erm...... xtahu lah buat masa ne..... mcm tiada (masih dlam proses)
ambil masa berapa lama pun tidak apa mungkin perasaan ini tidak kan mungkin sahaja lah ehe..... :)

syok bercerita sama MR Peyan sampai jam 2.30am tadi pagi ehe...... banyak cerita sama dia pengalaman masa lalu,memori kami kongsi cerita memang syok larh bercerita sama dia ne..... ehe
tapi gantung sebab mengantuk kot ehe xpa banyak masa lagi dpat lagi bercerita sama dia ehhehe....

masih tertanya-tanya apa dia buat hari ini? sibuk kha? masih stres kha? sakit hati kha?
sori lah kalau terkasar kata..... :) jangan marah ya ''dia'' :), aku doakan hidup kau ceria selalu dan dihiburkan hatimu ........ tengok wayang kamu besok kan?
sori ''dia'' aku xdpat teman dengan ''dia'' dan kwan-kawan lain sebab besok kena pergi kolej lain kali sahaja lah ya...... ehe..... :)

banyak lagi persoalan bermain di dlam pikiran aku ne...... msa sahaja akan menjawab soalan2 itu semula, fikiran bercelaru tapi lama-lama baik juga 2..... ehe

semasa tulis blog ne pun aku terngat plak masa kita jalan sama-sama...... (memori indah)

itu sahaja lah buat masa ne.....
seperti biasa aku doakan keluarga aku,aku,''dia'' .keluarga ''dia'',kawan-kawan aku dan yang mengenali aku moga gembira selalu dan diberkati dengan rezeki dan nikmat TUHAN melimpah-limpah AmEn~ :P


****0x0x0OOXOXooxxX******

No comments:

Post a Comment