Sunday, July 22, 2012

::#jalan-jalan#::

nyte~

hari ini aku jalan satu hari...... aku balik ke rumah sekejap.....

lepas tuw pergi potong rambut (sekejap jak di uma *)
kebetulan terserempak dengan kwan-kwan segereja.... tidak pergi gereja lagi sebulan suda tidak pergi.....

lepas tu semasa potong rambut tidak sedar kena kol oleh ''dia''......(+_+)
suru aku temankan dia.....

habis potong rambut baru aku sedar ne...... lepas 2 aku kol balik dia
dia tanya sama ada aku pergi k.k kha tidak.....

kemudian, aku pergi k.k jumpa dia.....
sampai di k.k baru aku sms dia..... masa itu dia  di karoeka dengan adik dia....
(syok juga jumpa adik-adik dia, gembira sahaja.....)

habis karoeka tengok wayang dengan ''dia'' dan adik-adik dia.....

MAsa tengok wayang sejuk betul.... aku tengok ''dia'' pun sejuk suda sampai letak kain di kaki dia....
kenapalah aku tidak bawa sweater aku dapat juga aku beri pinjam kan dia...... herm xpa lah....
len kali, kalau ada lagi kesempatan.....

lepas habis wayang aku hantar dia sampai luar pintu cp..... takut aku dia sesat lagi tidak dapat cari pintu keluar....

lepas tuw aku jalan sorang-sorang..... main #puncher#, lepas tuw aku buka puasa di di luar cp sorang-sorang. baru aku jumpa dengan kwan-kawan yang lain...... lepak kejap dan lepas tu balik asrama......

itu sahaja lah untuk hari ini...... penat tuw tidak juga terasa ...... tidak tahu kenapa aku  tidak pernah penat masa jalan dengan dia.....(nasib baik aku tidak buat bukan-bukan *tahan-tahan jak tadi*)

akhir sekali aku doakan ''dia'',keluarga ''dia'',saya,keluarga saya,kawan-kawan,dan yang mengenali aku moga mendpat berkat dan rezeki yang melimpah serta kesihatan yang baik-baik sahaja dari TUHAN AMEN~

NYTE~ :)

1 comment: