Saturday, June 30, 2012

i'm not afraid

baru balik dari jalan-jalan dengan kawan baik aku endy lepas itu pergi gereja tengok latihan untuk kebaktian besok (x pergi gereja besok)

penat itu tidak juga cuma lapar.... :p ,oh ya ''dia'' tiada pergi gereja hari ini, mungkin sebab dia tidak ada tugas untuk minggu ini, pelik tapi minggu ini aku x mencari-cari dia......

harap ''dia'' baik-baik sahaja :)....... aku masih mahu minta maaf pasal hal facebook itu, saya harap kawan yang lain akan beritahu kau kenapa aku berbuat demikian, aku takut nanti kau salah sangka terhadap aku dan sekali lagi sakit hati terhadap aku :).........aku masih buleh layan kau mcm kawan-kwan kita yang lain tapi ambil masa lah ya...... ehe

kamu bercadang mahu tengok wayangkan besok sorry lah aku xdpat pergi sebab aku kena pergi kolej...... :)

tapi kalau sempat aku sms juga kamu....... :)

janganlah bersedih kerana hal itu jangan terlampau memikir kau yang suruh aku lepaskan kau.....
cuba untuk melenyapkan hati aku terhadap kau aku masih mencuba hanya masa *........ aku tahu kau x berani mau cakap depan aku tentang hal ini aku memang sudah faham cuma aku buat-buat tidak faham  ketika itu

lagipun aku mahu membuat impian aku yang lain ...... aku mahu uruskan moto aku rotex dia lepas itu aku mahu ambil lesen motor , cukup lah dengan lesen ''L'' untuk motor :) doakan aku ya...... :)

itu sahajalah aku mahu kongsikan untuk malam ne.... ehe

malam ne aku doakan ''dia'' untuk TUhan tolonglah lenyapkan kesakitan dalam hati dia......
doakan keluarga saya,saya,''dia'' dan keluarganya,kawan-kwan aku,orang yang mengenali saya
Amen~

OOOOOOOOO******* ^_^ nyte~















No comments:

Post a Comment