Friday, September 7, 2012

1 day & few hour birtday*****

1 hari dan beberapa jam lagi hari kelahiran aku.....

tapi bukan itu yang aku mahu luahkan di blog ini, aku sudah biasa dengan hari kelahiran aku tanpa siapa-siapa peduli pun......

well, hari ini aku tidak dapat call dia mahupun sms dia kerana dia bagi pinjam kakak dia henfon dia.....

apapun, mungkin kau tidak tahu ahad ini hari jadi aku, seperti tahun lepas kau tidak tahu pun, tidak kisah lah......

baru aku tahu 10 hari aku tidak mencari kau menanya khabar kau, kau telah sakit deman 3 minggu....

ku sangka kau sihat sahaja......

aku cuma dapat doakan kau cepat sembuh.......

ahad ini, tidak tahu sama ada kita akan berjumpa juga kha......

ada sesuatu aku ingin berikan pada kau tapi kalau tidak dapat pun tidak apalah.....

rindu aku kepada kau tapi mungkin kau tidak merasa seperti apa yang aku rasa.....

biarlah, aku sudah biasa mencintai seseorang tanpa dia mempeduli isi hati aku ini......

cukuplah jika aku dpat tengok kau gembira dengan kehidupan dan sihat selalu......

aku lebih suka  menjaga orang yang aku syangi gembira dan sihat dari kepentingan diri
kerana kau lebih penting bagi semua orang......

aku relakan benda terjadi.....

mungkin belum tiba masanya aku jumpa kegembiraan dalam hati kerana bila aku gembira akan ada lebih banyak orang merana, jadi lebih baik aku seorang berkorban kebahagian untuk kebahagian banyak orang

i miss you ~* itu sahaja aku mampu ungkapkan

nyte~xoxoxo

No comments:

Post a Comment