Monday, September 3, 2012

it's not right t0....

mungkin ia salah untuk aku merindukan kau seperti dulu.....

selepasa kita berpisah...... namun aku masih merindui kau setiap hari....

bukan aku tdak mahu call atau sms kau tapi..... patutkah aku, layak kah aku?

aku bukan siapa-siapa dalam hidupmu...... dan mungkin kau pun tengah dalam proses untuk melupakan aku.

jadi aku tidak sepatutnya gangu kau.....

aku tidak apa yang aku patut buat sekrang..... aku mahu tapi sebahagian diriku berkata jangan, cukup sudah

aku tidak akan lupakan kau..... aku tulis blog ini pun kerana kau , mungkin suatu hari nanti kau akan terbaca blog ini dan fahami perasaan terpendam aku,cinta yang mendalam dalam hatiku ini

betapa aku mencintai kau dan merindui di sisi mu.....

sekarang aku hanya mampu berdoa untuk kau dan memandangmu dari jarak yang jauh tanpa menggangu kau, memang sudah namun aku patut lakukan..... jika tidak hati kita berdua hanya akan bertambah teruk....

biarlah ini kali aku pendamkan cintaku padamu sampai bila-bila...... -_-

No comments:

Post a Comment